Direct naar de content Direct naar de footer

Complimenten en klachten

Geef je mening

Laat weten wat je van ons vindt. Positief is altijd leuk, maar ook verbeterpunten zijn altijd welkom!

Rijndam vindt het belangrijk om te weten hoe je onze zorg en dienstverlening ervaart. Dit geeft ons de kans om onze zorg te blijven verbeteren. Daarom zijn wij altijd geïnteresseerd in tips en suggesties. Maar ook wanneer je een klacht hebt vernemen wij dit graag. Samen met jou gaan wij continu voor een beter Rijndam.

Klachtenfunctionaris
Je kan met een klacht, opmerking of suggestie ook van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:30 uur contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
Dit kan via 010- 241 24 76 of per mail klachtenfunctionaris@rijndam.nl 

Heb je een klacht over privacy? Dan kun je ook rechtstreeks contact opnemen met de functionaris gegevensbescherming. Mail naar functionarisgegevensbescherming@rijndam.nl.
 

Deel je ervaring! 

Rijndam vindt het belangrijk om te weten hoe je onze zorg en dienstverlening ervaart. Dit geeft ons de kans om onze zorg te blijven verbeteren. Je kunt dit op verschillende manieren doen:

Landelijke onderzoek patiëntervaringen

Sinds eind 2014 neemt Rijndam deel aan het landelijke onderzoek naar patiëntervaringen. Als je bij ons onder behandeling bent geweest, dan kan je per e-mail een digitale vragenlijst van ons ontvangen. Naast interne kwaliteitsverbetering worden de resultaten gebruikt voor vergelijking van revalidatie-instellingen op externe websites.

Website Zorgkaart Nederland

Focusgroepen

In Rijndam organiseren we focusgroepen. Dat zijn groepsgesprekken met patiënten onder leiding van een onafhankelijk gespreksleider. Als je bij ons opgenomen bent geweest of je hebt de polikliniek bezocht, dan kan je worden gevraagd hieraan deel te nemen.

Geef je mening online!

Bedankt!

Het formulier is succesvol verzonden.

Er is iets mis gegaan, probeer het nogmaals