Rijndam wil haar patiënten verBazen
Rijndam Revalidatie heeft vanaf vandaag een ander jasje, met een nieuwe huisstijl, nieuw logo, nieuwe website en nieuwe pay-off. De uitstraling is compleet op de schop gegaan en oogt fris en vooruitstrevend. Een onderscheidende huisstijl die past bij onze ontwikkelingen en ambities voor de toekomst. De nieuwe visuele identiteit wordt stapsgewijs doorgevoerd. Je komt deze nieuwe huisstijl dus steeds vaker tegen.
VerBaas Jezelf campagne
Motivatie is voor revalidatie van levensbelang. Daarom heeft Rijndam als doel om haar patiënten te verbazen. Verbazen over hun eigen kunnen. Zodat zij (weer) Baas kunnen zijn over hun leven. De persoon kunnen zijn die ze graag zijn. Verbazing laat zien dat je meer kan dan je eigenlijk dacht. Verbazing maakt het verschil. Om deze boodschap kracht bij te zetten, lanceert Rijndam tegelijkertijd de campagne VerBaas Jezelf. Deze campagne komt uit de koker van bureau 0to9 Creative Impact Agency, die ook de nieuwe huisstijl en website ontwikkelde. De campagne en bijbehorende pay-off krijgen een centrale plek in de gehele organisatie en zijn terug te zien in veel communicatiemiddelen.
Website
De nieuwe website is ook vandaag live gegaan. Hierop komen alle elementen van de nieuwe huisstijl en campagne samen. Met de vernieuwde website wil Rijndam patiënten en zorgprofessionals op een aantrekkelijke, onderscheidende en toekomstbestendige manier aanspreken. Na de lancering wordt de nieuwe website verder doorontwikkeld en de content verbeterd. Bekijk hieronder de nieuwe VerBaas Jezelf video.
Meer informatie
Voor vragen over de nieuwe huisstijl, de afgeleide communicatiemiddelen of algemene zaken over Rijndam, kun je terecht bij de afdeling Marketing & Communicatie via communicatie@rijndam.nl.